09 April 2011

House warming

Okay,hari ini rumah uncle aku,Zaini Musa amat bertuah kerana menjadi lokasi perasmian 'selipar jambanku'. Ahha :D

Maaf,Hanna Jasmine tk dpt menyertai rombongan serangan ke Ulu Tiram kerana pony nye naik minyak....

So,inilah uncle aku,owner teratak atas bukit yg besar gila ni. Muka nampak relax je kan tp beliau merupakan Pakar Matematik Tambahan Johor,Guru Cemerlang Johor,Panel Cerdik Publications,Penulis Buku Teks Zon Selatan,Ahli Perniagaan,Pencinta Ayam.. Whoaahhh,lagi seronok ank sedara die pun perintisnye. Amat-2 'mencintai' Matemaik!!!!! Seronok sgt-2 la lagi-2 Admath,tu yg C+ tu. Teruk aku kene marah dgn die..



Yeahhh,ini isterinye yg diserang migrain mlm itu. Uniknye mereka ni adelah kerana mereka x pakai catering. Nah,seronok kan buat semua bende sendiri.. Sampai migrain dibuatnye... Next time,catering ye aunty !!


Ini satu-satunye hero mereka,Mukhriz,say peace dear :)


Dan aku pulak diberi tugas paling mencabar dlm dunia iaitu menyusun kuih koci... Bg la kerje mencabar sikit lain kali,kacau dodol ke,ape ke,baru setimpal dgn lemak aku.. Hahaa :D


Okay what,huhu :)


Kerja setel aku pun lepak dkt kerusi mls dekat luar,so,bosan-2 snap-2 la. Dieorg dah mcm lalu red carpet je. But,layannn...


Budak-2 pulak sibuk main game... Sibuk-2 pun sempat snap ek..


Nenek aku ni,bukan main susah nak snap pic beliau,aku kan pakai phone,so beliau membebel la aku asik main sms je,padahal beliau tk tahu yg beliau sudah terkenaaaaaaa

Mak kak dgn buddy' nye sempat posing padahal tgh bergossip :)


Aku minat betul angle-2 wall paper ni,exclusive :)


Bosan actually but aku dgn mak akak lynkan aje la... Ni nak balik da time ni... Sesekali buat gathering seronok la jugak. *ayat mcm keling


Thanks kak nyg snap-2 pic kami.. Sayangg kak nayangg <3

No comments: