18 March 2011

Si jantung hati.

Mlm ni dtg mood nak describe tiap-2 satu jantung hati aku. Salah satunye yg kat atas ni. Nama die PAGANI ZONDA. Salah sorang yg memeliki kereta ni adalah TMJ. Kaya kan. Berape la road tax die. Meleleh airmata aku tgk kereta ni.. Someone kalau x boleh belikan bwk aku jalan-2 pun cukupla...
Haa,tgk BENTLEY ni,aduyy,remuk rase hati aku tgk kereta ni. Sgt-2 cantik. Ni kat Malaysia pun x pernah jumpe. Ade sape-2 pernah jumpe x?

Audi TT,kakak aku NURDIBA FARHAN sgt menggilainye,mula-2 aku pelik ape yg cantik sgt. Bila usha-2 balik fuhh,TERBAEKKK!

Honda CR-Z ni baru je merobek hati aku. Rasenye mesti komersial kereta ni bila masuk Malaysia nanti. Remaja-2 mesti suke. Ala,aku pun remaje,aku tau la...


Lastly, W Golf GTI ni memang dah lama aku aim. Aku nak belajar pandai-2 dan berazam nak dptkan kereta ni. Xkira la time tu aku dah ade cucu ke,aku tetap nak merasa bwk kereta ni. Dulu aku ade gilakan satu kereta ni. But org ckp kereta tu ala-2 van mayat. Patah hati aku :( Takot pun ade jugak bila ckp pasal mayat walaupun aku sedia maklum someday semua org akan merasa naik van itu.

*Pesanan ibuku : Nayang belajar rajin-2 dpt kerja bagos-2 then pakaila kereta ape yg nyg nak ! Thanks ibu!

No comments: