18 March 2011

Birthday Manusia.

Today nak cerita pasal birthday okay. Eyna memang suke mkn cake bak kata orang *eyna,ape yg dye x suke mkn. Selalunye mesti ade peristiwa disebalik cake cntohnye birthday,anny,celebration ke ape ke,but,thing is ade eyna kesah?
Bila x kesa la timbul beribu-2 soalan contohnye :
:eyna,kau ni,semalam kau x wish ea birthday kila?
:aku da ngantok sgt la wei (ye ke birthday kila,ya allah,lupe la)
Esoknye aku menggelabah la cari kila.
:Kila,kila,happy birthday! Sorry late cz mlm td aku ngantok sgt plus,date kau x cantek.. hahaa :D
(alasan yg akan aku gunekan setiap kali lambat wish org)


Eh,kenape pic mak cik ni tetibe. Haa,makcik ni nama die Majidah. One of my bestfriend. Semalam x silap aku birthday die. Aku terlupe wish taw. Menggelabah aku wish kat wall FB. Nasib baik ade reminder. Huh,selamat! Sorry sayang.
Bila fikir-2 balik dah ramai birthday kwn-2 aku x wish,dulu-2 duduk hostel seronok,join je kenekan org walaupun kdg-2 aku x sure sape sasaran aku. Name je mastermind. hahaa :D



Dulu-2 time duduk asrama memang la x ade masalah dgn birthday kengkawan but,but,but,masalah besar kepada birthday ahli keluarge. Memang la phone ade calendar tp phone yg aku bwk ke asrama yg paling cikai. Mane aku ade save bende-2 penting kat situ. Bila balik cuti aku akan di sound-check.



Sampai la satu hari aku duduk temenung memikirkan,susah sgt ke nak ingat birthday org? Lg susah dpd fav subject aku * lah sgt iaitu additional mathematics???

Timbul la satu persatu soalan dlm kepala aku and ade satu soalan jee yg aku seronok nk hi-lite..

:Kau ni birthday kau boleh pulak kau ingat sampai mengharap satu Malaysia wish kau??
:Memang la aku ingat birthday aku cantik woo, *9 september 1993 / 9 9 1993.
(ni conversation antara diri aku sendiri tau but aku x la ckp sorang-2)

*Kesimpulannye,aku nak mintak maaf sgt-2 bukan sahaje kepada kwn-2,bahkan ahli keluarge.

No comments: