17 March 2011

Ape-2 pun family first :D

Haa,amek kau,family Hj.Musa,x berape nak besar sgtla,muka semua ala-2,mane eyna? Eyna photographer yg dipercayai la time ni.actually x cukup lagi tau,kalau cukup 10 beradik lagi ramai tau.

Eyna dpd kecik stay dgn nenek. Beloved cucu tau,jgn jeles,tp eyna nak hi-lite something kat sini *hanye sesiape yg stay dgn nenek yg very d paham keseronokannye and kesedihannye sometime.

Bila stay dgn nenek,of course la rapat dgn auntie-2. Ni paling layan kepala ni,Fazura Musa,dia kembar kepada Fareza Musa.

Mereka kembar yg langsung x ade persamaan dari aspek fizikal dan juga rohani. HAHAA :D
Aku pulak lepasan SPM,x tau la minat aku kearah ape lepas ni,next week keluar result,mati aku,tah ape tah result aku,whtever it is life must be go on,setakat ni aku belajar memasak dgn nenek. Kalau sempat esk aku share recipe-2 nenek. Untuk first day ni, mcm ni je yg sempat aku keutarakan.. hahaa :D
*Best ke x best ikut suke korang la,yg penting aku dah belajar berblog/blogger,ade mase aku cerita-2 lagi,recipe-2 nenek,best tau :D

No comments: