19 March 2011

Ala bende dah lepas,relax sudah.


Korang boleh tgk la lagak aku cukupla,dah mcm dapat straight A's kan? Hal sebenarnye baru habis paper bio. Punye susah paper tu aku boleh relax je mcm dah berjaya. Aku ade sorang membe ni layan kepala gila,dialog dye biasenye,'ala wey,relax sudah,spm je kot' hahaa :D ayat-2 tu sedapkan hati je sebenarnye.Aku ni pulak x tau kenape,kuat gila tidur. Byk betul syaitan gayut atas mata sepet aku ni. Haa,jawabnye tetutupla.


Ni baru mood serius aku dah dtg,alhamdulillah la,walaupun pic diatas dirakam beberapa minit sebelum exam additional mathematics. Pic ni dirakam oleh Fatin Athira. Dye memang la dah sah pandai. That's why boleh seronok-2 snap sana sini. Aku ni,korang boleh tgk muka merangkak aku.


Bila dah cuti-2 duduk rumah lama sgt ni buat aku terfikir,aku memang la suke berfikir bak kata Syahmi Hazim,you ingat you PM ke?? Hahaa :D biarla aku.. Haa,aku terfikir ape la result yg bakal aku dpt result nanti?
Haa,dtgla,penyakit merungut aku,takotla result.. takot,takot,takot,,,,,
Yg aku pelik bin hairan script mereka sama tau,berbunyi,
Padan muke,dulu xnak belajar main sana sini,berboyprend,berfb,sekarang baru nak takot x ade gune. Bnde pun dah lepas,relax je..
Aku memang suke mengomel dlm hati,ngomelan aku berbunyi,sbb bnda dah lepas la aku risau gila,kalau belum lepas dah lama aku study kuat-2. Huhh!

Mak cik aku yg paling layan kepala boleh pulak ckp,
:nyg-2,mak kak dah tau result kau
:aku yg cuak ni,ape-2?ape result nyg?
:9fb +
:perli la tu aku dulu fb fever!

Takot sgt ni you all,pray for our success yaa :D

No comments: