12 April 2011

Selamat kot

Oh,okay lah aku ade byk sgt pengalaman. *menggelabah kan,tibe-2 je masuk :D
Mlm ni aku nak share salah satu drpd pengalaman aku.

CIKGU / TEACHER


Okay,korang pernah x kene puji dgn cikgu? Mesti ade kan. Aku yg nakal ni pun pernah kene puji.
Dulu waktu sekolah aku ketua aras *lah sgt kan..
So,aku pun menghuru-harakan lah keadaan asrama yg cukup indah tu.
And one day,guru aras aku,Ustazah Safura panggil aku.
Time tu aku dlm bilik.
Tibe-2 ade junior ketuk bilik aku,
"kak ena,ustazah panggil"
Huhhhhh?
Dlm kepala aku time tu habis la,kalau kali ni kene jugak ini adelah short ke-5 yg dibakar :(
Aku menggelabah sarung kain batik yg selalu selamatkan aku disaat-2 begini.

Yes-2 ustazah,ade ape? *selambe ckp dgn ustazah mcm tu.

Ustazah ganggu kamu ke ena?
X pun,kenape ni ustazah? Menakotkan je bunyi..
Haa,masuk la dulu..
Huhhhhh? *die nak bukak kain batik aku ke,jgn la,mersing belum turun salji lagi.
Aku amat memerlukannye.

Mcm ni ena,ustazah nk tanye pasal jamuan tu. Ape cdgn kamu tntg persembahan?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! *selamat aku
Mcm ni ustazah,guru-2 aras diminta menyanyikan lagu.
Selain drpd nasyid.
Kamu mabuk ke azrina??????????????????
X,X

Heheee :) *gelak ustazah
Okay jugak cdgn kamu,lagipun mane ade lelaki time tu..
Kdg-2 ustazah suke tgk idea kamu,kdg-2 nampak pelik tp okay sebenarnye..
Tu je ustazah nk tanye...

*senyum kembang

Okay ustazah,balik dulu,ngantok ni.
Okay jgn lupe solat asar..
Haa,kan manis berkain batik mcm ni..
Tau x ustazah syg sbnrnye dkt ena ni..

Alamak ustazah,x ade duit kecik la. kekekeke :D
Charlo ustazah ~

Ingat pesan ustazah..
Okayy

KO !

Azzzzzzzzzrinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,

Grrr-

Oh,ustazah ingat dah betul-2 expert pakai kain batik

Aiyoyyoooooo -

Ustazah nk seluar kamu skrg !

Allright ustazah...

Thankiu,,

Seluar ke-5 dgn bangganye... !

Sampai skrg aku teringat kata-2 ustazah. Dia selalu nasihatkan aku mcm-2. Aku nampak je buat dek tp actually teringat tau. Kekeeke :) syg ustazah !

No comments: